En varm måndag på södermalm

Idag var det en helt vanlig skoldag, bara att vi lyckades pricka in lunchen x 2 med ponnysarna såklart, haha, det börjar nästan bli läskigt nu.

Eftermiddagen spenderades virrandes på söder medan min mobiltelefon tillfälligt la av innan jag mötte upp Mylan för en fika (för min del) på Fåtöljen. Slussens egna hutlöst dyra slabbiga café där man faktiskt kan se vattnet ifall man sitter på den minimala uteserveringen, därav det hutlösa priset för en smörgås.
Sen hamnade vi på ytterligare ett fik där det blev Panini (för mysses del) och en hel del pratande innan vi promenerade i höstsolskenet och rökte, myspys med andra ord!

Dansade street på Kühlers idag, jättekul men svettigt!
Härligt att det märks att jag börjar bli bättre på streeten då jag var helt hopplöst dålig i början men nu går det framåt med stormsteg!


Pusskalas!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits