Ännu en helg...

Fredagen firades med ett besök på Café Albert, mitt nya favoritfik på Briger Jarlsgatan där dom har stans godaste (och kanske dyraste ;P) iste och en kladdkaka att dö för.
Emelie, Amanda, Josefine, Sofia och jag satt där ett bra tag innan vi browsade en hel del affärer och letade efter Chanel-örhängena med strass.
Någon som vet var man kan köpa dom?
NK hänvisade till Zanzlöza Zmycken som visade sej inte sälja några och nu är mina idéer slut på var jag kan finna ett par Chanel-örhängen.
Det spelar inte så stor roll ifall dom är äkta eller inte.

Kvällen blev en enda lång utflykt där vi irrade kors och tvärs i stockholm. Planen var att vi skulle på fest i Bromma, som blev inställd. Då skulle vi till Gärdet istället men allt dog där ute innan vi hann dit så tillslut hamnade vi på en liten hemmafest i Ursvik istället där vi drack Bacardi Breezer och snackade ett tag innan vi åkte hem igen, inte jättelyckat precis.
Kvällens höjdpunkt var nog när vi prommade runt på Stureplan och fick ett gäng gratisbiljetter till klubbar för folk som är 18+ (och vi är 16).


Lördagen spenderades på stan där jag var på jakt efter de perfekta jeansen (som vanligt) och denna gång hade jag siktet inställt på ett par stuprörsjeans. Tillslut köpte jag ett par svarta, slitna Diesel-jeans för 1500 kr, mycket snygga och herregud jag har storlek 24 i dom! Trevligt värre.
Inhandlade även en mörkblå Acne t-shirt, underkläder, träningsbyxor ifrån Casall och lite hårspännen.
Spenderade väl ungefär 2500-3000 kr, helt okej faktiskt.
Spanade även på den SJUKT SNYGGA jackan ifrån Boomerang, plus en überhet kappa i sjömansmodell, även den ifrån Boomerang.

På kvällen åkte jag och Sofia ut till Rågsved och träffade Josefine ett litet tag innan vi åkte och mötte upp Emelie för att åka på fest i Stureby där det var en massa folk ifrån Östra real.
Trevligt trevligt!
Såg även två Mälarhöjdare på plats också, ibland är världen liten.

"Nejdå, det kommer inte bli pinsamt på måndag, vi kommer ha glömt det, det är en hel söndag emellan"
- Pojkes kommentar angående att strula med någon i samma skola.
KLOCKERS!


Idag ska jag bara plugga, städa, fixa naglarna och chilla.
Mys.


Kommentarer:
Postat av: bateman

Det är mycket som är " att dö för "?

Postat av: Anonym

Det är mycket som är " att dö för "?

2005-09-06 @ 21:36:32
URL: http://bateman.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits