Torsdag

Vaknade imorse och ville inget hellre än att bara somna om, så trött var jag så jag kan inte direkt säga att min outfit idag var så värst fantasifull:
Mörka Wrangler-jeans
Turkos v-ringad t-shirt
Grå munkjacka
Långt halsband med bronsplattor och turkosa stenar.

Eftermiddagen (som egentligen skulle ha spenderats med My) resulterade i en tripp till Odenplan för att köpa vin till morgondagens middag och förkrök innan Club Legends "One night á paris" - fest imorgon på SthlmLounge, kul!
På tunnelbanan hem ifrån Rådmansgatan så mötte jag Jade som berättade hela den bakomliggande sanningen till varför Illusion's fest med "Dirty dancing"-tema blev inställd igår.
Vad sägs om att en av stockholms mest respekterade festfixare och hans vänner hade fifflat med lokalen och spridit ut illvilliga rykten om att festen inte skulle bli lyckad så att en massa människor i sista sekund drog sej ur? Det måste ha slagit polacken och de andra festfixarna bakom Illusion hårt, förlora en massa pengar och ett rykte sådär. Och vem anade egentligen att den mest respekterade festfixaren i stockholms klubbvärld kunde smida så elaka planer? Inte jag, men jag antar att jag inte är den enda som blev slightly chockad.

Ansiktsmask, BUS & franskmanikyr ikväll, plus lite beautysleep så kommer jag se superfräsch ut imorgon på partyt! ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits