This is me, then

Jag är en sucker för sådant här, jag vet, och detta underbara formulär hittade jag i Englas blogg (www.annamirjamaria.blogg.se)

VILKET DATUM ÄR DU FÖDD? 24 mars 1989
VAD ÄR DITT FULLA NAMN? Isabelle Marie Thérèse Swahn
VAD HAR DU FÖR SMEKNAMN? Bella
BÄSTA EGENSKAP OCH VARFÖR? Otroligt driven vilket gör att jag tar tag i saker och ser till att det händer.
SÄMSTA EGENSKAP OCH VARFÖR? Att jag inte litar på folk, för det kan alltid såra mej.
ÄR DU NÖJD MED DITT UTSEENDE? Ja, det måste jag säga
VEM BEUNDRAR DU MEST? Tove
VILKEN PERSON, DÖD ELLER LEVANDE, SKULLE DU VILJA ÄTA MIDDAG MED? En god vän helt klart
VEMS LIV SKULLE DU VILJA TA ÖVER FÖR EN DAG? Svår fråga, men kanske Kate Moss
VAD VÄRDESÄTTER DU MEST I EN VÄN? Pålitlighet
ÄR DU SVARTSJUK I EN RELATION? Det kan jag nog säga, ja
VAD HOPPAS DU ATT DU GÖR OM 10 ÅR? Är seriös journalist
VAD HAR DU FÖR FAVORITSKÅDESPELARE? Al Pacino
VILKEN ÄR DEN BÄSTA BOKEN DU HAR LÄST? Borta med vinden
VAD HAR DU GJORT DEN SENASTE VECKAN SOM GJORT DIG STOLT? Sålt jävligt många SBN-biljetter, presterat bra i skolan.
VAD GÖR DIG LEDSEN? Ensamhet
VAD GÖR DIG GLAD? Leenden, skratt, mina pinglor
VAD SKA MAN GÖRA FÖR ATT IMPONERA PÅ DIG? visa intelligens, det finns inget jag tycker är så imponerande som intelligenta människor.
NÄR VAR DU KÄR SENAST? länge sedan.
VAD SKULLE DU VILJA ÄNDRA I DITT LIV, OM NÅGOT? Jag skulle vilja vara lite mer glossig, lite mer fashion. Jag skulle vilja vara lite mer celeb.
OM DU SKULLE BEHÖVA EMIGRERA, VILKET LAND SKULLE DU FLYTTA TILL? USA, för där känner jag folk.
FINNS DET NÅGOT DU ÖNSKAR ATT DU INTE HADE GJORT? Man ska inte ångra sej, men ja.
HUS ELLER LÄGENHET? Villa
ÄR DU RÄDD FÖR ATT ÅLDRAS? Nej, rynkor och ålder ger karaktär
VILKET ÄR DITT DRÖMJOBB? Journalist
DRÖMBOENDE? Där jag bor nu.
HAR DU NÅGONSIN VARIT ALLVARLIGT SKADAD? Nej.
DRÖMPARTNER OCH VARFÖR? jag ÄR kräsen så jag kan skriva en milslång uppsats på den här frågan men om jag ska sammanfatta allt med ett ord så blir det "Peter" ;)
VAD ÄR VIKTIGAST, SNÄLL ELLER SNYGG? Snäll helt klart, men snygg är ett otroligt stort plus.
VAD GÖR DIG RÄDD? Att mina änglar ska dö.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits