Thåström ikväll!

Thåström ikväll!

Musiknörd som jag är, och erkänner det stolt så kommer jag sitta framför radion ikväll klockan 20.03 då P3 kommer premiärspela Thåströms nya singel "Fanfanfan" som är den första ifrån hans nya platta som släpps den 16/11, något som vi är många som har längtat efter!

Det ser för övrigt ut att bli en bra musikmånad nästa månad med Kents EP "The Hjärta & Smärta EP" och Thåströms nya album "Skebokvarnsvägen 209" där låtlistan förövrigt ser ut som följande:

1.  Brev till 10:e våningen
2.  SöndagMåndagsång
3.  Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce
4.  Fanfanfan
5.  Främling överallt
6.  The Haters
7.  Sönder Boulevard
8.  När muren föll
9.  Stjärna som är din
10. 619 Kilometer
11. Om Black Jim



Spännande!


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Jag ser faktiskt mer fram emot EP:n än Pimme-plattan, tyvärr för dig!
(Hmf, jag är på något skummt skämtsamt-oseriöst-sarkastiskt-ironiskt-och-spralligt-busigt humör, läskigt)

2005-10-18 @ 19:44:33
Postat av: Auburn

Låten var värd väntan... Så många gånger om.

Postat av: Anonym

underbar var ordet :)

2005-10-30 @ 12:50:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits