Stressig onsdag!

Vaknade imorse och jag ljuger inte när jag säger att jag inte var pigg som en lärka när jag masade mej in i duschen för att vakna till. Skoltröttheten har kommit över mej, som vanligt, och nu när det är kallt ute så skulle jag kunna mörda för att få ligga kvar i sängen när väckaklockan ringer.

Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, Miss Sixty (likadana som en viss Mischa Barton har)
Grå t-shirt med änglatryck, Fiorucci, Champagne
Svart omlott tröja, H&M
Bruna loafers
Vit pashminasjal
Canada Goose-väst

Hade ingen idrott imorse efter draman, skönt!
Risgrynsgröt till lunch, kan det bli mer höstlikt än det?!

Eftermiddagen spenderades stressandes emot Svampen för att möta Mani för att hämta upp lite fler SBN-biljetter att sälja iväg, och där på plats satt även Siiia & Ashe, trevligt.
Nu räknas vi som storsäljare också för att vi säljer över 50 biljetter ;) haha!

Balett ikväll!

Kommentarer:
Postat av: Josefine

stuprörsjeans som även Josefine har!

2005-10-19 @ 20:23:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits