Solsken i både hjärta och själ

Vaknade okristligt tidigt, strax efter 12 och efter en kvart då jag låg groggy kvar i sängen ringde hurtbullen Emelie och bjöd mej på fest i Stureby ikväll. Vet inte om jag ska gå eller inte, jag hade lite smått siktat in mej på en hemmakväll för att vila upp mej inför de kommande helgernas megapartyn och jag är faktiskt sjukt sliten, as usual.

Nu kommer söta Vici snart förbi och vi ska ge oss in till stan för shopping och på min lista står:
Playboykanin-öron till CL's fest
Väst
Långt halsband i brons
Brett bälte (gärna som YSL)
Svart basker

Sedan blir det antagligen powerwalk kring Djurgården/Gärdet också för det är faktiskt sjukt fint väder ute och jag är på jättebra humör!


Pusskalas

Kommentarer:
Postat av: hanna

jag har faktiskt köpt ett jetefint, ganska långt halsband i brons alldeles nyss. YNKA 29 kronor på HM.

Postat av: Bella

Hanna, det är antagligen precis ett sådant jag vill ha. Är det i två rader och pärlor?

2005-10-15 @ 19:23:24
Postat av: hanna

nej,
men jag vet vilket du menar, jag är otroligt kär i det men tyvärr har det tagit slut även här!

2005-10-15 @ 21:20:50
URL: http://hannamariefiddeli.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits