Powerwalk i solskenet!

Träffade Victoria och vi gick en snabbis på stan, inhandlade två halsband som substitut för det bronsfärgade som har tagit slut på H&M men blev rätt nöjd ändå!
Hittade kaninöron, eller snarare ett helt sett med svans och fluga till också på Buttricks men 114 kr känns som lite väl mycket pengar för en kväll?
Var på NK också och tittade på Burberry-halsduken jag ska köpa, det blir antagligen den för 1 685 kr tror jag plus den svarta supersöta baskern som jag jättegärna vill ha!

Inhandlade supersmarrig couscous&kalkon wrap och en tea på Seven11 vid Berzelii park innan vi powerwalkade ut på Djurgården och det blev en rejäl runda i solskenet där vi pratade om allt och inget. Träffade Vaxholm-Steff också och hans nya blonda flickvän. Fikade och tog en lördags-cigg vid vattenbrynet, jättehärligt!
Pratade även lite mer Erik som tjatar på att jag borde sticka ut och festa med honom ikväll men hur lockande det än låter så blir det nog en chillkväll hemma ändå för jag är verkligen inte på partyhumör utan vill bara krypa ner under täcket i soffan och titta på film och ta det lugnt.
Mys med andra ord.

Pusskalas

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits