Partyparty!

Igår efter en frysande halvtimme vid Stureplan där vi sålde lite SBN-biljetter och en lång läppstiftsjakt så hade jag och flickorna en liten middag at my place där vi käkade thaimat ifrån den nya thaikiosken i Mälarhöjden och förkrökade en aning, ;)
Laddade och porriga begav vi oss emot SthlmLounge där Club Legend sparkade igång deras sista fest innan dom nu kommer fortsätta men under ett nytt namn med ett nytt koncept "Poshette - lite finare lite bättre" och igår delades vissa mycket exklusiva inbjudeskort ut till några få av gästerna på "One night á Paris"-festen ut så om ni fick ett kort så är ni lyckliga ;) och ja, ni kommer fortsätta att se mej och mina pinglor även på Poshette, såklart!

Efter diverse strul vid den överfulla garderoben så fick vi i alla fall söt-Ashe att låta oss komma in bakom allting och lämna våra saker där, snällt!

Mycket dans och en dos av ungdoms-celebs var såklart på plats och nu kan även ryktet som jag publicerade i mitt förra blogginlägg dementeras och det var såklart inte sant, och det fick jag höra av ingen annan än festfixaren själv igår så nu kan vi alla andas ut igen ;)

Det sägs ha gott riktigt porrigt till igår på festen....
och bildbevis finns på:
www.festivitas.nu samt den nystartade communityn för stockholms ungdomselit; www.lyxpiraya.se med ingen annan än Messi i spetsen!


Nästa klubbfest på schemat blir såklart SBN's Skumfest nästa helg då jag och Emelie ska shaka i våra SBN-outfits, härligt! ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits