Intressant?

Jag kom nyss hem ifrån Östra Real och satt på tunnelbanan på väg ut till min villaförort vid mälaren och vid liljeholmen klev två killar på med tydligt utländskt ursprung och satte sej i min "fyra" och började prata med varandra och något jag genast reflekterade över var att jag nästan inte förstod någonting.
Jag har alltid trott att jag är rätt duktig på "förortssvenska" även om folk brukar anmärka på att jag pratar typiskt Lidingö-aktigt, men idag förstod jag inte ens hälften av vad killarna sa och dom var knappt i min ålder. Det var så sjukt att sitta bredvid två stycken som talade svenska och inte förstå någonting. Hardcore-förortssvenska. Men ändå, borde man inte förstå någonting?!
Sjukt, och rätt ointressant för er som läser, jag vet.


Annars var det en helt okej idag idag i skolan. Emelie var sjuk så det var bara jag och Amanda idag, plus Sofia som hade klippt sej, jättesött! :)
Fick tillbaka mitt matteprov, VG+, helt okej resultat med tanke på att jag bara var 1 poäng ifrån MVG.


Har hittat en superintressant hemsida där man kan nätshoppa Gucci-väskor för ett betydligt billigare pris än i butikerna och dom är äkta också, spännande!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits