Hej konsument!

Sorry, men jag är en sucker för sådant här och nu när det finns i var och varannan blogg så kan ju inte jag vara sämre än att faktiskt fylla i det jag med!

senaste impulsköp: En väskaccessoar
bästa promenad: Djurgården/Gärdet runt
favoritdryck: Tea
äter lyxmiddag på: Sturehof alt. Café Opera
favoritgata: Biblioteksgatan
bästa förfestmusiken: brattechno
reser helst till: Paris, London, New York
bra gå bort-present: glitter ifrån Make up store kanske?
favoritlyxartikel: dyrt smink
älsklingsljud: skratt
senaste upptäckt i stockholm: att Karlaplan är fantastiskt vackert
favoritgalleria: sturegallerian
tidning jag gillar: Brittiska modemagazine; Elle, Cosmopolitan, InStyle, Vogue
favvosajt: playahead.com, sockerdricka.nu
här bjuder jag mamma på middag: bjuder aldrig mammsi på middag
favoritförort: mälarhöjden såklart!
fikar gärna på: Kofi, Alberts, Ginos
favoritbutik: NK
bästa lunchställe: Alberts
favoritgrönsak: paprika
favoritfärg: marinblått, i alla fall just nu
favoritmärke: just nu? hmm.. Oasis kanske.
favoritdjur: kissemiss
bästa nu levande regissör: eh? Tim Burton kanske
stjärna jag vill träffa: Kate Moss
favvoskor: allt med stilettklack
klädkonto per månad: för lite
modeförebild: kate moss, sienna miller, mischa barton
motionerar: dansar 3 gånger i veckan + powerwalk
mest överskattade affär: Zara
dyraste jag köpt: vet inte, min vinterjacka kanske
mode jag aldrig vill se igen: allt jävla fjortismode
favoritprodukt på systembolaget: Moët
bästa fyllekäket: donken såklart, eller i någons kök
dansar helst till: techno
senast gnolade: med till radion
senaste fyndet: svårt att säga, mina mörkbruna gucci-liknande loafers kanske
bästa romanen: borta med vinden - margaret mitchell
bästa diktsamlingen: sockerdricka.nu
favoritprodukt på apoteket: ?
fulaste färgen på kläder: senapsgult
i min mp3: en massa
beställer i baren: vitt vin
användbar pryl: lipgloss
dessa vill jag ska svara på "hej konsument": alla!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits