Gråmulen helg

Detta har verkligen varit en gråmulen helg, vädermässigt, och faktiskt varit relativt lugn helg också.
Igår efter en långfrukost och lite allmänt chill så åkte jag och Vici in till stan för att shoppa en ny Burberry-halsduk åt mej! Jättemysigt med cashmere och den är faktiskt sjukt snygg =)
Sen efter en snabbfika åkte jag till Mys skola, Kulturama och stod i mörkrerrummet med henne och Ludde medan hon framkallade en massa bilder och haha, det blev lite galet ändå när vi nästan inte tog oss ut ur skolan och var en hårsmån ifrån att vara tvungna att böta 4900 kr, men vi lyckades komma undan det med ;)
Då mina föräldrar inte var jätteglada på mej så var jag tvungen att stanna hemma på kvällen men det var rätt chill ändå. :)

Idag sov jag superlänge, vaknade strax innan 14 och hela dagen har bara spenderats hemma med lite manikyr, BUS och plugg!
Lite uppladdning inför nästa helg och SBN med andra ord! ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits