Ännu en händelserik helg!

Det här är ingen blogg, för bloggar ska man uppdatera konstant och det gör jag tyvärr inte med den här men jag lever för mycket för att hinna sitta och skriva inlägg efter inlägg i min blogg. Annat vore det om jag var som Linda Skugge och blev betalad för att sitta här och skriva.


Helgen bara sprang förbi kändes det som. Fredagen innebar fika i Humlegården med Empan, Sofia och Josefine, toppen! Samt party i Bromma som inte direkt hamnar på min lista över de bästa partyn jag har varit på, för det var ju faktiskt rätt trist, eller det kanske bara är för att jag var spiknykter och bara stod ute och rökte hela kvällen typ? Tål att tänkas på.
Både Fuck Buddy och Erik ringde den kvällen så lite telefonsamtal blev det visst också, men inget riktigt partyparty.

På lördagen blev det shopping som vanligt, som precis alla lördagar. Denna gång shoppade däremot inte jag speciellt mycket utan det blev bara en väskaccessoar till min mörkröda Longchamp medan Victoria slog till på en sjukt snygg mörkbrun väska, lite liknande en Bayswater ifrån Friis & Company.
Sen blev det panini och pago i brittsommarskolskenet i Vitabergsparken på södermalm också, himla mysigt!
På kvällen satt jag, Linnea, Amanda, Sofia, Josefine och Victoria på Café 60, mitt nya stammisställe förutom Café Albert vid Stureplan i 3 timmar och snackade innan vi åkte en snabbis till Slussen för att träffa Arman och hans kompisar.

Söndagen var precis som alla söndagar; plugg och hemma-SPA.


Idag har det varit en helt vanlig skoldag förutom att vi sprang Cooper-test på idrotten och det gick rätt bra för mej trotsallt plus att Empan hämtade upp SBN-biljetterna ifrån Mani som vi ska sälja, toppen!
Hade streetdance ikväll också, mycket tid att koreografera själva och det var roligt!


Snart ska jag krypa i säng med nya ELLE och gotta mej! ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits