Torsdag

Inte vad inte en sådan jättedålig dag i alla fall, inte humörsmässigt ändå, trots att jag var sjukt trött. Höll på att somna på samhällskunskapen och mattelektionen, så sen gick jag hem istället :)

Empan, Lina & Sarah på lunchrasten fick mitt humör att stiga åtskilliga grader. <3

Försökte få tag i alla mina kompisar och alla som skulle köpa biljetter av mej idag för att meddela att jag hade blivit sjuk, men icke sa nicke, det gick inge vidare så jag fick bland annat en arg Josefine efter mej sedan som inte hade sett mina desperata telefonsamtal så hon åkte till Östra i onödan för att hämta mej, stackars tösen.

Åkte hem och satte mej med en gigantisk bulle ifrån Nästan hemma framför tv:n för att se gårdagens inspelade OC-avsnitt och trots att jag visste vad som skulle hända så kom det nästan som en chock att se Marissas chockerade min när hon sköt Trey till tonerna av Imogen Heap. Ledsamt faktiskt.

Sen plötsligt ringde det på dörren och där stod My som gubben i lådan för en surprise visit hemma hos mej vilket resulterade i åtskilliga timmar vid köksbordet med te och mackor och såklart; en massa prat! Jättemysigt när min favoritpingla bara kommer förbi sådär <3

Nu blir det lite SPA i badkaret och sedan tidig sänggång för imorgon ska jag träffa Mani för SBN-biljetterna och sedan sälja Poshette-biljetter samt shoppa lite accessoarer ifrån Chanel och ett guldfärgat flätat-skärp innan också.
Sen blir det Studio 54 imorgon! :)

Ciao!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits