Stella till hysteri?

Stella McCartney-hysterin var ett faktum idag då jag och Empan hade skolkat ifrån mattelektionen (naughty girls ;) ) för att befinna oss utanför Fältans H&M strax innan kl. 10 imorse och när vi kom dit så var det inte en massa unga fashios ifrån Östra real som befann sej på plats utan en hord av medelålderstanter som när glasdörrarna öppnades sprang in med vassa armbågar och roffade åt sej exakt ALLA plagg innan jag och Empan som ändå lyckades preja ner rätt många på vägen ens hann in i butiken.
Chockade stod vi och såg på när alla plaggen tog slut och det blev inte heller bättre av att jag fick reda på nyss att Hamngatans stora H&M-butik fick in en hemlig leverans av Stella-kläderna som dom släppte i butiken strax efter kl. 17 i eftermiddags då jag faktiskt befann mej bara något kvarter ifrån. Dubbel otur idag med andra ord, och jag som hade planerat att ha på mej den sjukt snygga stickade långkoftan imorgon i skolan med mitt YSL-liknande bälte men den drömmen gick snabbt i kras.
Jag får nog helt enkelt beställa den och kanske den rosa satinjackan ur H&Ms webbsortiment sedan, på söndag när det släpps om inte hela siten hinner krascha först.

Men skam den som ger sej ;)

Kommentarer:
Postat av: hanna

jag lyckades få min t-shirt som jag ville ha,
det var duktig av mig, men till och med i ett litet ställe som blge var det urplockat redan vid fem över tio. helt nuts.

Postat av: Lene

Tänk tillbaka till förra året med Lagerfeld-kollektionen då det faktiskt kom in nya leveranser i efterhand och kläderna fanns kvar ända till nyår. Det är bara att hoppas på att samma sak händerna med Stellas kollektion.

2005-11-11 @ 09:55:14
Postat av: Anonym

hej bella!
vad heter du på playahead?

2005-11-12 @ 15:51:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits