Söndagslycka

Sov jättelänge imorse och vaknade inte fören strax efter halv 1, välbehövligt kan jag lova.
Josefine ringde nästan direkt efter att jag hade slagit upp ögonen och föreslog en shoppingtur i stan följt av mitt krav på fika, och sagt och gjort så "glömde" jag bort alla läxböcker som bildar en jättehög på min sovrumsmatta och sprang för att äta frukost.
Två timmar senare jagade jag och Josefine omkring i butiker, även om inte min shoppinghumör var på topp så lyckades jag fynda en snygg svart topp ifrån H&M som kommer bli en bra vardags/hemmafest-topp nu i vinter. Black is back, så att säga ;)

Hamnade på Baresso (igen) med en tea och en lussebulle medan Josefine fick sin första dos av min nya addiction, deras hallonpaj, too die for så att säga. Mycket prat och fniss och skvaller blev det inne i mörkret innan vi skildes åt för att åka hem åt varsitt håll.

Väl hemma blev det säsongsavslutningen av One Tree Hill på tv:n innan jag panikpluggade matte och samhällskunskap inför veckan och förhörde lillebrorsan på spanskaläxan.


Ciao!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits