Snart drar jag emot kallare breddgrader!

Igår var det egentligen en helt meningslös dag, därför fick inte tisdagen något eget blogginlägg utan får dela med dagens, sicken otur, haha!
Gick i skolan som vanligt och stod sedan på eftermiddagen och sålde iväg lite SBN & Poshette-biljetter så jag har det avklarat eftersom jag är helt upptagen i helgen. Mani svängde förbi svampen också, och fick se mej "in action", fullt upp med att sälja iväg biljetter ;) 
Fick träffa Magda också, trevligt! Och ytterst spännande triangeldrama där på den punkten, även om jag har två kompisar som är inblandade så att någon kommer halta ifrån slaget, blödande är troligt och då kanske jag får agera snyftpelare, vem vet? Nej, nog med spekulationer i det ämnet!

Idag hände det inte speciellt mycket heller, utan jag gick mest omkring i ett förväntansfullt rus inför helgen. Ikväll ska jag iväg på baletten precis som varje onsdag, men innan dess ska jag försöka klämma in ett avsnitt av SATC ifrån min nya DVD som kom tidigare i veckan med posten :)
Och såklart packa klart allting, för imorgon eftermiddag drar jag, Empan & Lina tillsammans med jättemycket andra gymnasieelever ifrån Östra och andra innerstadsskolor upp till Sälen, sjukt kul! :D

HAHA, det är föresten jättemycket snö här i Stockholm så imorse när jag kom fram till Östra så gick det inte att komma in via den vanliga porten för Södra Latin hade under natten varit och busat med vår skola, och byggt en snömur framför dörrarna som en tidig julhälsning, "God Jul önskar Södra" stod det skrivet. Nu blir det bara att se vad Östra kommer ge tillbaka med för typ av hämnd, ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits