Regndroppar mot min kind.

Vaknade och var på strålande humör imorse faktiskt trots att jag hade suttit uppe halva natten för att försöka komma över långkoftan ifrån Stella McCartney-kollektionen som släpptes på internet igår natt, men icke sa nicke, den blev inte min den här gången heller och jag tror att jag får släppa drömoutfiten med den koftan, mina svarta stuprörsjeans och mitt svarta YSL-liknande bälte i midjan, tyvärr, för annars är det en fashionistas dröm.

Dagen blev lite mindre bra av att brandlarmet gick på svenskalektionen och vi fick stå ute i ruggregnet i över 30 minuter och vänta på att brandkåren skulle säkra byggnaden innan vi tillslut fick komma in igen, och då var halva lunchrasten över och jag var igenomfrusen då vi inte hade fått någon chans att få tag i våra ytterkläder utan fick stå i våra tunna outfits i kylan, även om jag och Empan lånade Jades jacka ett tag för att värma våra frusna kroppar.

Inte blev det bättre heller av att det regnade när jag slutade skolan för dagen och fick småspringa hem, och snart måste jag kasta mej ut igen för att springa till dansen.


Idag är en dag då jag bara skulle vilja krypa ihop i sängen och bara sova, men det får jag ta och göra när jag dör för nu är det full rulle när det gäller allt!

Kommentarer:
Postat av: luvs

drömoutfit o drömoutfit, nog tror jag att du kan bättre än så allt.. ;)

2005-11-15 @ 02:10:06
Postat av: voldemort

"regndroppar mot min kind"? oh, så poetiskt. jag blir nästan, men bara nästan, tårögd av rörelse. drömoutfit? ja det kan man ju tydligen ha olika åsikter om vad som är ingredienserna i en sådan...

2005-11-18 @ 23:06:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits