Powerwalk + klippning

Träffade min östrablondin Empan vid svampen för att ta en powerwalk kring Djurgården, dock var inte promenadvädret det bästa och jag alldeles för trött för att på riktigt orka powerwalka så det blev mer en chillprommis ute på Djurgården istället med en hel del skratt och prat. mys.

Åt säsongens första lussebulle på Seven11 idag föresten! Sjukt att dom redan börjar sälja det men gott var det ;) och nu känns inte julen så ofantligt långt borta ändå.

Sen hade jag klipptid hos Tina Lindroth på Östermalm och det var mysigt att sitta och bli ompysslad, få dricka te och läsa nya Vogue. :)


Ikväll blir det packning & OC innan jag förhoppningsvis ska få lite skönhetssömn inför flygresan till Paris imorgon!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits