Onsdag

Idag var verkligen det verkligen inte min dag, men jag kanske säger det allt för ofta, jag är nog för kräsen med vad som räknas som en bra dag och vad som inte gör det.

Vaknade jättetrött idag, och kände mej precis sådär lagom pigg på att rusa iväg till skolan kvart över sju för att hinna till dramalektionen, men väl på plats så blev det bättre såklart :) lite avslappning först och sedan improvisationsövningar där jag fick lite beröm av läraren också.

Idrott, HAHA, JO1, min klass, förlorade "Terminator" konstant emot E1B som vi har idrott emot, pinsamt ;)

Slutade relativt tidigt idag, men hann inte hem tidigt ändå för jag och emelie var kvar i skolan en stund och byggde bokstavsord med lova, emma och sparre, haha, snygg bakgrundsbild till charlottes mobiltelefon blev det i alla fall ;)
åkte till Seven11 och satt och snackade skit med empan ett tag, innan vi begav oss för att möta Gustav och inhandla lite dricka till sälen-resan som vi åker på nästa vecka, sjukt kul det ska bli! :)


Imorgon blir det skoshopping med Josefine och Carlheimer, och snart är det fredag och helg och då blir det PARTYPARTY som vanligt ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits