Måndag

Jag har jättedålig fantasi känner jag, därför de tråkiga rubrikerna på mina blogginlägg. Förövrigt har det varit en relativt tråkig dag med kyla och gråa moln.

Gick på min vanliga håltimmespromenad med Amanda idag, mysigt att prata igenom helgen och sådär och höra om ett visst killgängs bravader över helgen, haha!
Tyvärr halkade jag mest omkring på mina stilettklackar då jag inte har haft tid att köpa ett par vinterskor ännu, det måste jag göra i helgen för nu fungerar det snart inte längre, vinterskor nästa med andra ord!

Hade idrott, skönt att det inte var så jobbigt. Först Squaredance med hela idrottsgruppen, min klass, JO1 och E1B dansade runt tillsammans, haha, helt insane! Däremot önskar jag att Sofia och Lina hade filmat när "Ponnyn" dansade, det hade varit en syn det kan jag lova ;)
Efter det hamnade jag och Sarah i gymmet där vi satt och pratade och tävlade lite smått oseriöst vid roddmaskinerna innan lektionen avslutades med ett teoripass som för min och Sarahs del mest innebar skvaller längst bak i salen.

Ikväll är det street på Kühlers som gäller, och kanske lite plugg.

So long!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits