Kändisspotting @ Kühlers

Som jag tidigare har nämnt i bloggen så dansar jag på 3åriga Linjen på Kühlers dansskola i Stockholm som har avlat fram ett antal celibriteter under åren men trots detta har jag aldrig haft turen att springa in i några av dessa på väg till mina danspass.


För några veckor sedan hängde den här unga mannen på Kühlers lokaler vid Tegnérlunden då barnkören körar på en av låtarna på hans nya platta och gissa hur många flickor som snubblade i sina piruetter då Darin kom förbi. Även om jag aldrig var en av flickorna som sprang in i honom så fick jag höra en hel del historier om flickor som klivit ut ur omklädningsrummet i sina balettrikåer och sprungit rakt in i en leende och svettig Darin som verkade uppenbarligen besvärad av allt ståhej han skapade.

Kändisspotting @ Kühlers



Någon som däremot inte verkade besvärad av att han fick hela mitt danspass idag att förpassas in i en garderob till danssal istället för stora salen var ingen mindre än den avdankade A-teens stjärnan Dhani Lennevald som numera har skippat den mesiga pojkbandsstilen och odlat en badboy skäggstubb som han stoltserade med, och sina svällande biceps då han promenerade omkring på Kühlers som en annan stjärna. Och det alla vi flickor egentligen tittade på var varken hans bildsköna ansikte utan snarare ifall ryktena om att han har mascara och eyeliner är sanna eller inte.

Dhani



Undra vem jag springer in i imorgon, men för att vara ärlig så är jag ingen sucker för den här typen av celebriteter, även om det inte skulle sitta helt fel att stå öga mot öga med en viss pojke som börjar på bokstaven D...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits