Helg!

Efter den misslyckade Stella-torsdagen såg det ut att bli en mörk helg men det verkade vara en felaktig prognos för trots trötta ögonlock och sliten kropp så har allting blivit helt okej.
Fredagen spenderades igenom att först hämta biljetterna till Poshette som kickar igång med en magnifik julfest mitt på Stureplan den 22 december (synd bara att dom kör exakt samma dag som Club Glorious). Efter det blev det lite fönstershopping och suktande över pälstrimmande stövlar i Sturegallerian följt av en fika på Café 60 med Carlheimer. Så nu om du läser det här Erik så hejhej ;)
Hem till Empan för att käka middag med hennes föräldrar och leka lite med idéen till en ny artikel till skoltidningen innan vi tog en snabb språngmarsch till Coop för att handla godis, haha, rökkonditionen har inte satt in än som tur var ;)
Mötte upp härliga Sofia och sen hamnade vi alla tre i Empans nya mjuka säng där vi såg Pearl Harbour och käkade godis, även om ingen av oss riktigt koncentrerade oss på filmen utan vi snackade mest, som vanligt.


Idag, lördag, så fikade jag med lite pinglor först på Ginos för att planera en viss persons födelsedagsparty innan vi alla plockade upp My på centralen och sen åkte vi ut till Skeppsholmen och gick på fotoutställning på Moderna Muséet och såg Diane Arbus, Lisette Model & Christer Strömbergs fotografier, samma utställning som fanns i ett tidigt höstnummer av brittiska Vogue. Riktigt bra!
Hem för lite middag och snart bär det av in till stan för reunion med lite gamla söderflickor, och eventuellt fika med Empy.


Till den anonyma som undrar vad jag heter på Playahead, så kan ni spana in mej som Isabelle-S ;)

Ciao!

Kommentarer:
Postat av: Jossan

hej, underhållande blogg du har! älskar bra bloggar och den här är riktigt trevlig.
Tänkte bara att du ville veta att du har en ny läsare

2005-11-13 @ 15:06:57
Postat av: Bella

tackar tackar ;)

2005-11-13 @ 16:20:48
Postat av: Mysse

AHA! Nu kom jag allt på er! Hihihi! (a)
Ni är such BUSTED! : D
Fast jag vet fortfarande inte vad ni ska göra, : (, damn it vad jag är nyfiken! : D

2005-12-07 @ 21:03:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits