Break up, make up

Som vanligt älskar jag alla typer av formulär och därför kommer detta i dagens blogginlägg:


När började du sminka dig? I femman då jag gillade att matcha ögonskuggan med färgen på örhängena vilket resulterade i en mindre disaster.

Vilken var din första riktiga sminkprodukt? Mascara ifrån Body Shop som jag köpte själv för min månadspeng i femman.

Och din första parfym? Kenzo

Vilken var din största skönhetsmiss som tonåring? Färgglad ögonskugga till vardags.

Beskriv din sminkstil idag: Vardags: rouge, mascara, lipgloss.

Dina favoritsminkmärken:
Lancôme

Hur lång tid tar det för dig att sminka dig till vardags? 10 minuter kanske

Du ska ut på stan och får bara välja två produkter att sminka dig med. Vilka blir det? Mascara och rouge.

Vilken skönhetsprodukt köpte du senast? Lipgloss ifrån Sephora.

Den dyraste produkten du någonsin köpt: Ögonskuggspaletter ifrån Lancôme för strax över 600 kr.

Ditt bästa budgettips: Make up stores produkter.

Ditt sämsta sminkköp: Allt billigt ifrån H&M när jag var yngre.

Och den bästa produkten som finns: Nars - Torrid rouge

När var senaste gången du vaknade på morgonen med sminket kvar?
Förra partyhelgen kanske?

Hur många läpprodukter (läppstift/läppglans) äger du på ett ungefär?
ett tiotal.

Din önskeprodukt: Medel emot dålighy som får en att se strålande ut efter några få sekunder.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits