Telefonavsked & frosseri

Kvällen skulle bestå av ett tårdrypande avsked då Lina Falkenhall ska flytta till LA imorgonbitti så jag och Sofia åkte in emot stan för en snabbismiddag med Empan som kom som en frisk fläkt ifrån träningen för att slå sej ner vid restaurangbordet.



Telefonavsked & frosseri
Men kvällen blev inte riktigt som planerad då Lina inte fick lämna huset då dom inte hade packat klart än och därför blev det mer eller mindre ett förvirrat avsked på telefon vilket känns jättesorgligt eftersom jag knappt hann prata med henne på hennes avskedsfest tidigare i veckan.
Lina jag kommer sakna dej jättemycket darling, alla dina virrigheter, ditt skratt, dina leenden, karaktäristiska kindpussande och alla våra minnen tillsammans. <3

För att trösta oss själva, och för att fördriva kvällen på ett lugnt sätt så befann vi oss snart på Kofi där vi frossade i alla deras chokladbakverk för att sedan mätta, illamående och belåtna åka därifrån.


Imorgon måste jag upp i hyfsad tid och förhoppningsvis inte försova mej för att fixa det absolut sista inför nyår samt köpa skor!


<3




 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits