Stressigt!

Som alla vet så är det dagen med stor D imorgon, NYÅRSAFTON! En av de få kvällar på året då man får klä upp sej till tänderna, som Oscarsgalan fast för Svenssons, en av de få kvällar då man får dricka rosa champagne som om det inte fanns någon morgondag och lova saker till höger och vänster som ingen av oss ändå kommer hålla på måndag. Med andra ord en toppennatt för party!

Idag så stressade jag in till stan för att hitta nyårsskorna och insåg att hur söta Pura Lopez-pumpsen än var så är inte sammet gjort för Sveriges klimat så istället blev det ett par bedårande Gucci/LV-inspirerade pumps ifrån Novita istället i bronzefärgat skinn med en guldlänk som detalj fram på tån. Jag bara älskar italienska skor, så är det!

Träffade Sarah och Empan sedan för att bege oss på glasögonjakt då Emelie ansågs sej behöva att par nya brillor, trots att tösen alltid glider omkring i linser. Men när vi såg alla söta Chanel-bågar och Diors vulgära men fäcka så var det nästan synd att jag slog till på ett par matt guldfärgade ifrån Vogue tidigare i höstas, för det hade inte suttit fel med ett par ifrån Chanel, det får vem som helst att vilja ha glasögon, tro mej!
Fikade en snabbis också innan Empy skyndade vidare för att hinna sola upp sej inför nyår och Sarah skulle på sin första dejt med Simon (Mr. Right?). Själv åkte jag hem och provade min nyårsoufit (mer bloggning om den imorgon!) och den var perfekt, absofuckinglutly perfect!

Ikväll ska jag fixa och trixa med det sista inför nyårsafton imorgon, så som att tvätta alla mina sminkpenslar och packa min lilla bag som jag ska ta med hem till Josefine, bränna party cd-skivorna och sedan få en välförtjänt skönhetssömn så att inga trista påsar hamnar under mina ögon imorgon! Sista blogginlägget för idag med andra ord, ha det toppen,
Ciao <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits