Snökaos och skopanik

Försov mej imorse och vaknade precis innan vår städerska kom, och då hade stackars Victoria fått stå och ringa på min dörr jättelänge innan jag kom och öppnade. Slängde på mej kläder och åt lite frukost innan vi åkte in emot stan för att hinna sola lite inför nyår, men väl vid Odenplan var det KAOS och det berodde inte bara på snökaoset som rådde utomhus utan att alla, verkligen alla, hade bestämt sej för att sola på förmiddagen så vi fick gott sätta oss ner och vänta på vår tur.

Vidare in till city för snabblunchning och sedan skojakt efter de perfekta partypumpsen, tyvärr hittade jag inga utan det står lite i valet och kvalet när det gäller skorna. Antingen fyndar jag ett par Pura Lopez pumps i svart sammet på Rizzo nu under rean, eller så köper jag ett par ifrån Scorette.
Svårt val, båda par skor är söta, men har helt olika användningsområden.

Emot södermalm för att träffa Philip, Empy och Gustav för att fixa champagne till nyårsafton. Ute i snökaoset igen, med andra ord.

Hem till Mälarhöjden igen, och middag för att jag senare ska iväg in till stan igen för kvällsfika med Lina som flyttar till LA, USA, imorgon!

Ciao <3

Kommentarer:
Postat av: Vici

D var lungt ju gumman!;D hade inte stått där så farligt länge..!;P Vi får hoppas att skoshoppingen går bättre imon!;D puss

2005-12-29 @ 18:57:14
Postat av: Josefine

Galosh, vad ska Jag ha för skor på mig? OMG!
Jag misstänker föresten att mor min tänker köpa ett par söta stövlar till mig, eftersom jag råkade ta sönder mina andra vinterskor...

2005-12-29 @ 19:54:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits