Snökaos /dag 2

Jag hatar detta snöoväder som råder utanför mitt fönster!
USCH, om det inte var mina nyårsskor det gällde så skulle jag aldrig sätta foten utanför dörren men nu måste jag sätta på mej mina moonboots och pallra mej in till stan ändå, har verkligen ingen lust med det!

Nu har Lina flyttat också, planet gick imorse så den tösen slipper detta iskalla Sverige och får börja ett nytt liv i fucking LA med sol, heta killar och party, kan det bli bättre? don't think so! ;)

Hm, jag vet inte, att blogga om dagens outfit verkar alla göra i sina wannabe-EvS-bloggar men jag tycker ändå att det är kul att läsa om och trots detta rådande snökaos så har jag ändå lyckats slänga på mej en fin, kanske inte så vintrig outfit. :)

Dagens outfit:
Mörkblå stuprörsjeans, Miss Sixty
Vit v-ringad långärmad tee, Sisters
Hermès-liknande blå sjal knuten kring midjan med en stor rosett, Friis&Company
Vita lurviga moonboots, Vagabond (not very fashion men det tål vädret)
Klassiska örhängen, Chanel
Håret i en knut bakom ena örat, samt diadem.


Nej, nu är det väl bara att slänga ner sakerna i min väska och ge mej ut ändå för att hitta skor till nyår, samt träffa Josefine och Empan!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits