Slitna torsdagar

Det var länge sedan jag kände mej så sliten som jag har gjort den här veckan, haha, känns som jag har en permantent baksmälla och dessutom dåliga hårdagar varje dag, lyckat? nej!
men idag kände jag mej ändå lite söt med min grå glesstickade polotröja och rufsig hästsvans :)

HAHA, min (& carlheimers) match making-karriär verkar gå bra, även om Empan är med på ett hörn nu. Fabian vill visst otroligt gärna dejta Sarah, så nu är hon definitvit inne i dejtingsvängen igen efter 1 ½ år med pojkvän, good girl!

I eftermiddags åkte jag, Lina och Josefine hem till lilla Hasse som var hemma och var sjuk. Det var jättemysigt att komma hem till Sofia igen och käka lussebullar, titta på gamla partybilder i datorn och prata lite. Mycket skratt och väldigt lite planerande blev det visserligen men det var sjukt trevligt ändå, precis vad jag behövde :)
Och Mys födelsedag (hihi!) kommer bli superbra tror jag, på lördag smäller det!

Åkte hem och slängde mej i badkaret, äntligen dags för lite hemma-SPA, så länge sedan nu! och det var jätteskönt att ligga bland badbubblorna och läsa nya ELLE, vardagslyx!

Fick just höra av Jonas att alla verkar tro att jag är Blondinbella, hm? Eftersom vi båda kallas för Bella, klubbfestar, är VIP överallt och är glitterflickor. Sjukt att blandas ihop med någon man aldrig har träffat..


<3

Ps. Fortsätter mitt konstanta bloggande om Empan och hennes snowflau, som förövrigt var så himla gulliga idag i caféterian, jag säger bara LOVE LOVE LOVE ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits