Sliten fredag

HAHA, alla mina dagar känns fett slitna, även denna ;)

Var i skolan och sov mej igenom praktiskt taget alla lektioner. Träffade lilla Max en sväng också, haha, men han hade inte kommit till Östra för att skälla på oss flickor som jag först misstänkte ;)
Mycket social lunchrast måste jag säga, och Lina och en viss karl under misteln hade inte varit helt fel att se (och inte helt fel för henne heller) :)

Empan och hennes på g Luke Skywalker (haha, med lasersvärdsögonen) hade ett seriöst samtal ute på skolgården om vårt vilda liv i Sälen. Som slutade med kärlek ute i vinterluften och en inplanerad dejt på lördag-kväll. Jag säger bara; jag hade rätt hela tiden om dessa två :D

Stod vid Svampen efter skolan för att träffa Madga och lite annat folk för att sälja mina sista Poshette-biljetter, kallt som utav helvete!
Sedan gick jag och Carlheimer på julklappsjakt, som mest slutade med ännu mer julklappsångest över att jag aldrig tycks hitta de rätta presenterna till folk, utan istället så blev det mest lite nödköp.

Åkte hem och åt på thai-restaurang med familjen, lite småmysigt :) även om jag är sjukt trött på thai-mat, den enda mat min mamma är riktigt bra på att laga, vilket också förklara mina avesioner för den typen av mat. Är man uppvuxen med sådan mat, igenom hela livet, så är det inte lika kul att gå ut och äta vanlig "vardagsmat" på fredagar.
Sedan bar det av hem till Carlheimer ute in the hood. Där i Älvsjö känner jag mej absolut inte hemma! Kvällen resulterade i lite mys och OC-tittade, perfekt :)



<3


Svar på kommentar:
Jag har aldrig försökt efterlikna "Blondinbellas" blogg som någon hade kommenterat och skrivit. Jag har som sagt bloggat betydligt längre än vad hon har och jag har absolut inga ambitioner att skapa en ny "blondinbella"-blogg. vi har visserligen samma förnamn och klubbfestar båda två, men där slutar likheterna.
Sjukt att folk vill jämföra oss, jag har aldrig ens träffat henne. =/


Kommentarer:
Postat av: hanna

du är bäst bella =)

Postat av: blondinbella

vem e du?:P

2005-12-18 @ 23:09:56
Postat av: Christelle

hahaha du vill visst va som henne
du använder hennes samma sätt att skriva!
du vill verka som om att du har ett full späckat vecko schema , stackare:(

2006-02-16 @ 00:01:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits