Regn igen

Ja, så regnade det i Stockholm igen, mysigt värre.. eller inte, eftersom jag hatar allt väder som inte är strålande solsken.

Empy hade varit på dejt med sin Snöflinga igår, jag kan redan känna kärleksvibbarna ifrån deras håll, så sött när dom står och tindrar emot varandra i korridoren, och nu även utanför skoltid :)

Sarah var mycket nyfiken på den man som jag och Carlheimer försöker fixa ihop henne med, eller, haha, det är väl mer ifrån min sida egentligen även om det är han som får agera match-maker, en framtida karriär måntro? Nu när jag har fått flera små flickor som gärna vill ha sej en kille lagom till vintermörker och mys framför brasan. Men vem vill inte? Även om jag inte känner samma förhållandehets som alla andra tycks göra, men det kommer väl.

Har verkligen julklappspanik, ingen aning om vad jag ska köpa till folk, och även om jag hade det så kan jag knappast blogga om det eftersom det visar sej vara en massa främlingar där ute som läser min blogg, haha, ni kan inte gömma er ;) Så skriv en kommentar eller något, för jag vet ändå att ni finns där ute!
När vi ändå pratar om kommentarer så måste jag bara få skriva av mej lite om "anonym" som klagar på alla mina Östra real-inlägg, HAHA, som om jag sitter seriöst och skriver om öfvre östermalm och hur tufft det är, det är bara roligt, för hur schtek är det på östra egentligen? HAHAH!

Snart är det ändå helg, och ikväll är sista dansen för terminen! Jippi!


<3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits