Poshette - lite finare, lite bättre?

Efter mycket stress hemma med Josefine om diverse klädval och hårproblem kom vi äntligen iväg till Victoria där det väntades förkrök. Tyvärr blev jag avbruten hela tiden, och stämningen sjönk för var gång någon brud vid namn Matilda ringde mej och hävdade att hon hade köpt biljetter av mej och att hon inte kom in. Problemet förklardes rätt snabbt då jag fick prata med Ashe som förklarade att ett gäng jallas hade köpt biljetterna via någon som jag hade sålt till, illa att det får gå till sådär.

Kom tillslut iväg emot Berzelii Bar där Poshette hade sin första fest. Mötte upp Carlheimer och hans kompisar vid Östermalmstorg och träffade även på PC och Stureby-hjälten på vägen :)
Väl framme vid Berzelii var det kaos i den vanliga kön och nästan ännu mer kaos i VIP-kön! Riktigt tråkigt att man som VIP-person, och när ens namn står på gästlistan ska behöva vänta i 30 minuter på att få komma in, det var ju inte Ashes och deras fel men ändå, sådant irriterar mej alltid!

Väl där inne var det en salig blandning på folket och som vanligt en övervägande del flickor på dansgolvet och definitivt för mycket folk för att man skulle kunna röra sej ordentligt.
Josefine mådde dåligt och jag hade inte speciellt kul, inte för att festen var dålig för det var den absolut inte, utan för att jag inte var på partyhumör, är alldeles för sliten nu för tiden. Så jag och Josefine drog redan strax efter 12 då inte ens hälften av alla utanför i den vanliga kön hade kommit in.
Mötte Stureby-hjälten och ett gäng gamla Mälarhöjdare och fortsatte till Donken där det blev lite nattmat innan vi tog nattbussen hemåt.
Tyvärr kom vi inte längre än till Aspudden innan vi var tvugna att kliva av, av olika anledningar och sedan efter lite traskande i den kalla kvällsluften så lyckade vi ta oss hem ändå ;)

Kvällen kan väl summeras som galen, för det var den verkligen. På gott och ont.



Idag bär det av upp till Dalarna över julhelgen så därför blir det antagligen lite begränsat bloggande, men ha en trevlig jul, ät mycket julmat och hoppas ni alla får den där designerväskan ni har drömt om! <3

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Hare trevlans i Dalarna och vi får hoppas att du inte pratar dalmål när du kommer hem igen! ;D

2005-12-23 @ 14:06:29
Postat av: - Jag heter Ida! Jag heter Ida!

HAHA


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits