Mys födelsedag & julstämning

Igår, lördag, så firade vi Mys födelsedag! Bättre sent än aldrig som man brukar säga, och mycket riktigt så var vi väl 3 veckor försenade men det vart bra ändå :)

Planerna för kvällen var vår egen Nobel-middag för My som för en kväll blev litteraturpristagare och fick mottaga vårt fina pris, haha, våra hemmatrycka underkläder ;)
Tre rätters middag och sedan in till Kungsgatan för att gå på bio och se "I hennes skor", helt okej film med Cameron Diaz även om min mobil ringde konstant pga. biljettförsäljning av Poshette- & Sbn-biljetter.
Vidare till Café 60 för ett nattligt fika, och precis som vanligt så stöter man alltid på personer man känner där, den här gången blev det en nästan-Mälarhöjdare och Amandas gamla ragg ;)
Mycket diskussioner och te-drickande mitt i natten innan vi lite lagom trötta pallrade oss hem till mej för att sova.


Vakade imorse och vinkade av My innan jag åkte in till Stureplan och sålde några Poshette-biljetter. Sedan julhandlade jag och Josse lite, även om jag inte kunde hålla mej utan handlade en vit, stickad trekantssjal till mej själv :)

Resten av eftermiddagen så bakade jag lussebullar och pepparkakor med lillebrorsan min <3 och sedan spikade jag upp alla nya tavlor jag köpte i Paris i mitt nyrenoverade sovrum.

Ikväll blir det lite plugg av Antikens Grekland och sedan antagligen några avsnitt av SATC.



<3

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits