Iskall vintervind

Trots min nya vita Kookaï-sjal om halsen idag så höll jag på att frysa ihjäl när jag och Amanda var ute på vår regelbundna måndagspromenad kring Östermalm, och för att inte tala om när jag och Empan stod vid Svampen för att sälja iväg lite SBN-biljetter, jag höll på att frysa ihjäl! Dags att lära sej att det kan vara kallt trots att snön lyser med sin frånvaro.

På idrottslektionen kom vi på bästa temat inför Nyårsafton! Klockrent verkligen! Och hjälp, det är verkligen dags att börja planera den kvällen snart också, men det är så mycket partyn nu i dagarna att jag inte vet när jag ska hinna med allting, plus de sista SBN-biljetterna samt Amandas Poshette-biljetter som jag ska sälja iväg också. Ring 070-6188841, ifall du är intresserad av biljetter ;)

Har bara varit hemma efter att jag sa hejdå till Empan vid Stureplan i eftermiddags, mysigt att få tid för sej själv också även om tankarna på någonting jag fick höra i helgen snurrar runt rätt mycket i mitt huvud också. Det gör mej så arg att folk bara pratar bakom ryggen på mej, och att ingen tycks våga titta in i mina ögon och säga vad dom egentligen tycker och tänker om mej så istället får jag leva med att vara ett som ett stort frågetecken som inte hänger med på allt som folk säger om mej.

Lucia imorgon, så jag måste gå upp lite tidigare än vanligt så jag hinner in till Östra Real för att se Lucia-tåget som prinsar och prinsessor (min Lina!) ska gå i, mysigt värre och snart är det jul och allt :)

Men ingen lussevaka för min del, känner hur jag håller på att dra på mej en förkylning, jobbigt och jag måste bli frisk till helgen för då blir det SBN och kanske Beyond också, klubbfest med andra ord.


Hittade sötaste skorna på Zara idag, perfekta till partyoutfiten året om ;)



<3


Kommentarer:
Postat av: Sofie

hej bella!
jag är aktiv igen. har verkligen saknat din blogg. skor från zara? jag vill veta, hur ser de ut?

2005-12-13 @ 11:41:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits