HAPPY NEW YEAR!

HAPPY NEW YEAR!
Jag hoppas alla ni har haft ett underbart år och att nästa blir even better! Jag vet att jag förväntas sammanfatta året och förutspå nästa år men tyvärr så hinner jag inte allt idag, jag har för mycket saker att göra!

Dagens nyårsoutfit:
Svart halterneck-klänning kantad med detaljer av guldpaljetter, volanger nertill. Shopingline, Paris
Svart/bonzéfärgade pumps, Novita
Svart cashmere-kofta, Mango (ifall jag fryser)
Svarta strumpbyxor
Svarta "vintage"-örhängen
(Svarta slitna stuprör för 12-slaget, Diesel)



Kvällens plan är följande;
Först 3-rätters middag ute hos Josefine, med alla pinglorna utom Empan som blivit förpassad ner på landet, poor thing!

Sedan bär det av in emot Slussen för 12-slaget med alla vännerna där omkring också, och efter det så har vi inte bestämt oss, det kan tänka sej att festas ute på Lidingö, vart vinden och champagneruset för oss, det får vi se ;)



Nyår


 

Come on new people! Drick mycket champagne för att fira in det nya året! Det ska ändå jag göra, för våra flaskor Moët rosé ligger redan på kylning! ;)

Kommentarer:
Postat av: Josefine

Yäjk, vi ska dricka bög-skumpa ;D

2005-12-31 @ 14:06:08
Postat av: Sofie

Gott Nytt År, Bella!

2005-12-31 @ 15:46:36
Postat av: hanna

gott nytt år, bella =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits