GOD JUL!

Har varit NOLL bloggande under julhelgen eftersom jag har varit uppe i Västanvik i Dalarna hos min släkt, mysigt att fira jul där det finns snö och i en liten by ute på landet vid Siljan :)

Det har verkligen inte hänt så mycket där uppe men det var nog precis vad jag behövde. Lite lugn och ro med julmat, familjen och julklappar.
En TOPPEN jul har det verkligen varit <3
och presenterna var det verkligen inget fel på ;)

Min älskade designerväska fick jag äntligen så nu står en svart GUCCI ifrån Milano på mitt skrivbord tillsammans med min Chanel-piercing, Ralph Lauren-skjorta, diverse småsaker, pengar, cd-skivor, signerade böcker, kläder och så <3


Är hemma nu igen i alla fall, så imorgon blir det att träffa kompisarna igen. Ska träffa Josefine hiskligt tidigt på morgonen för att sola lite inför nyår, sedan blir det nyårsplanering på Baresso med pinglorna <3 och shopping! Toppendag med andra ord! :)



God jul!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits