För det regnar här i Stockholm idag..

Irriterande att alltid få den där Carola-strofen i huvudet varje gång det regnar ute, haha!
För idag var det då verkligen inget pang-väder med stora tunga regndroppar hela dagen som tryckte ner både frisyren och humöret, usch!

Fick skippa min sovmorgon för ett matteprov som ägde rum i aulan mellan 8-11, haha, amanda, empan och jag fick skönaste platserna mitt uppe på scenen så alla kunde se oss medan vi svettades över våra tal ;)

Hade lång håltimme och passade på att stilla mitt shoppingbehov lite, fyndade verkligen! :)
1 megaoversized v-ringad lila tröja
1 svart rundringad baströja
1 vit v-ringad baströja
allt till det billiga priset av 500 kr, yääy!

Mötte Ellie efter spanskalektionen för lunch och snack om Sälen på Kofi, sjukt länge sedan jag var där verkligen och det var kul att prata och skratta lite om resan över en sweetchili & kyckling-macka och ramlösa. sedan dök även Josefine upp med sin blyga kompis Emelie (?) och lite senare kilade Vici förbi, så tillslut var vi ett riktigt gäng som satt och fikade och snackade, mys :)

Eftermiddagen avslutades med pepparkaksknaprande och frysande vid Svampen där jag sålde de sista av mina Poshette-biljetter, eller ja, jag sålde iväg Josefines/Amandas också eftersom mina var slut, skönt att bli av med dom nu i alla fall. Har bara några SBN-biljetter kvar nu!


<3

ps. Empan och hennes Snöflinga såg så gulliga ut i skolan idag, jag vill också!

Kommentarer:
Postat av: emp

nej men bella, nu ljuger du igen... och du är taskig mot carlis :D

2005-12-06 @ 19:51:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits