Stilmallar & packning

Måste säga att jag tycker att det är HOPPLÖSA stilmallar här på blogg.se, funderade ett tag på att skriva ifrån blogger.com och publicerade till och med ett inlägg där, men föll tycker att blogg.se är lättare.

Synd bara att jag får dras med den här tråkiga gråa mallen eftersom jag inte är jätteförtjust i någon annan. Även om den som ska vara mer FASHION är helt okej, men skorna är sjukt fula.

 

Har nästan packat klart nu föresten, duktiga Bella.

Och tagit ett bad + fixat mina fötter så nu kan jag glida runt på stranden och visa upp mina cherry-färgade tånaglar, sött värre!

 

Längtar iväg till solen, och oh nu är det inte långt kvar på sommarlovet vilket blir tungt, ny skola och allt i höst, Östra Real för hela slanten!

Sen blir det såklart höstshopping när jag kommer hem också, även om Josefine knep den sjukt snygga Friis Company väskan (som var en kopia av en Chloéväska?) i brunt som jag skulle vilja lägga vantarna på! (Josse jag kommer låna den, haha!)

Ett par Evisu-jeans skulle jag nog vilja ha, och eftersom pappa krympte mina Diesel-jeans + mina Wrangler så har jag 2 par upp på honom, vilket innebär ett par Evisu.

En finfin trenchcoat måste inhandlas också, ifall inte canvas varianten från H&M blir så lyckad, är lite tveksam faktiskt, den är ju inte en sådan klassisk modell.

 

HAHAHA, jag är nästan sugen på att maila Ebba von Sydow och fråga henne om jag borde införskaffa en kort trench (Inwears är sjukt heta) eller en klassisk lång modell..

en gåta som är till för att lösas med andra ord.

 

 

nej nu ska jag kila!


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Jag ääälskar den där Friis-väskan, den är så underbar!
btw, JAG ska köpa en trenchcoat i kort modell så..!

Ha det kul i Barcelona!
Puss&Hej

2005-08-09 @ 22:34:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits