Shopping med pinglorna!

Hektisk morgon när man försover sej och sedan var det bara att slänga sej iväg till optikern i det mindre gulliga köpcentret i Skärholmen (som visst ska re-stylas lagom till att jag flyttar hemifrån).

Mindre trevlig timme hos optikern måste det erkännas, även om jag nu blev VIP-kund och får en massa rabatter på glasögon (jag som aldrig visar mej frivilligt i bågar). Dagens HAHA typ att Synoptik har VIP-kunder. Inte alls som att bli VIP någon annan stans direkt.

En snabbis in på H&M där jag inhandlade en massa ansiktsmasker till min trötta och solbrända hud + en sjukt söt folkloreinspirerad brosch som kommer se utmärkt ut på en t-shirt eller jacka. Liknar förövrigt den som Miu Miu har på sina sjalar nu i höst.

 

Vidare in till stan där jag mötte upp Josefine för lite biljettkrångel med våra Insparksbiljetter till "Foamparty á la Lidingö", lite stressigt att vara biljettförsäljare måste erkännas.

Evisu-jeansen jag vill ha (alla är handsydda och sjukt snygga!) fanns inte inne på Brunogallerian som vanligt och utbudet på H&M på götgatsbacken var hopplöst sorgligt även om jag inte kunde låta bli att köpa en t-shirt med The clash - London calling - motiv, jättesnygg!

Väl vid Svampen skulle vi möta upp försenade festfixare som aldrig dök upp (även om den ena av dessa två pojkar bad "sjukt mycket om ursäkt" för att citera

Snabblunchade med Vici och Josefine innan det bar av vidare till Zara (mockasinerna och Fendi-kopian att dö för!), Tiger (Josefines stövlar, über!), Fornarina (där Josefine fynade en kjol som nästan var gratis och Victoria ett par jeans), Gallerian, H&M (där jag shoppade en kofta att dö för)

En tripp till Karlaplan för att titta på Östra Real blev det också innan det bar av hemåt igen.

Dagen var eurodisco och jättetrevlig som vanligt när vi SthlmsPinglor träffas!

 


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Jag ääälskar min nya kjol! :D
Och jag vill nästan ha dom där sjukt söta Tiger-stövlarna, men som jag måste betala dom själv kommer jag aldrig ha råd, framförallt inte som de säkert är så pass dyra att de inte ens vågade sätta ut ett pris på dom! ^^

2005-08-15 @ 22:07:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits