Prima ballerina!

Hade min första balettlektion idag med Jenny B. på Kühlers och JISSES det var så mycket svårare än jag trodde, helt seriöst!
Vi kom dit och fick genast ett papper på ALLT vi måste införskaffa till danspassen så sagt och gjort, på lördag ska jag inhandla: Trikåer, Hotpants, Trekvartsbyxor och tadaa (!) rosa balettskor!
PEPP!

En massa övningar vid stången, på golvet och över diagonalen och ja, inte var jag den smidigaste när det gällde att "hänga i luften" men det gick helt okej.
Men efter 3 år balett som det blir innan vi slutar så lär jag ju ha lärt mej ett och annat och det känns... toppen!

OC-premiär ikväll, men jag hinner inte se utan det får bli imorgon eftermiddag istället och åååh, SETH COHEN! Haha, het hetare hetast! ;D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits