Östra real med perspektiv

Nu har det gått ett bra tag sedan jag bloggade senast och jag har kanske fått lite mer perspektiv på den anrika skola belägen på Öfvre Östermalm som numera är den skola jag återvänder till varje vardag.
Skolbyggnaden är K-märkt (vilket resulterar i sjukt fula bruna dörrar) men annars andas miljön precis sådär mycket historik som du vill ha det, och i trapphuset dinglar målade porträtt över tidigare rektorer.

Danslinjen på Kühlers startade igår med ett HÅRT streetpass och idag är kroppen mer än mör, vilket inte blir bättre av att ikväll väntar ett jazzpass, för att imorgon avrundas med första balettlektionen (hjälp!)

Till helgen blir det nog höstshopping tror jag.
Måste införskaffa ett gäng jeans, toppar och börja leta efter en perfekt vinterjacka!



Over and out.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits