Frisyrpanik!

Insåg plötsligt att det är imorgon jag ska klippa mej inför skolstarten på torsdag och just nu är det total frisyrpanik!

Nuvarandra frissen som pryder min skalle är simpelt långt mellanblonthår, rätt uppklippt men en alldeles för lång lugg i sidbena.

 

Frågan är om jag ska våga klippa mej i mittbena eller inte? Fördelarna är helt klart att det är supertrendigt MEN om jag passar i mittbena är en svår fråga, har inte haft det sedan jag var liten och handlade alla kläder på JC, vilket var evigheter sedan! Inte vågar man göra ett felklipp lagom till skolstarten.

Den andra frågan är om jag borde skaffa kort lugg igen, är smått sugen på Scarlett-luggen som går att se i Ebba von Sydows blogg hos Expressen. Jättesöt på Scarlett men om jag passar i den är frågan.

 

Hmm...  En noggran redogörelse imorgon kommer efter jag har varit hos Tina på RaBarber på Grev Turegatan.


Kommentarer:
Postat av: Josefine

Ha håret som mig, mittbena och luggen åt ena hållet (vilket jag är tvungen att ha då min lugg är aldeles för lång för att hänga rätt ner och fram..)
Scarlett-luggen är snygg. Prata med frisören hon kan säkert tipsa om en annan snygg lugg-variant annars ^^

2005-08-15 @ 22:04:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits