á la Tina Linderoth

Idag var toppen!

Hittade både ett flätat bälte ifrån Friis Company och ett nytt favoritcafé på Östermalm med Josefine, Café Alberts kräftsallad är to die for!

 

Var hos frissan och fegade visserligen ur på mittbenan men fick beröm av Tina (min frisör) som sa att mitt hår var i toppskick efter sommaren och att det var av jättebra kvalité. HAHA, jag älskar att få beröm av frisören, det är som när tandläkaren säger att man har fina tänder eller när någon säger att man har en lyckad outfit.

Scarlett-luggen, eller ja, en variant av Scarlett-luggen blev det och rejält uppklippt.

 

Min kofta är föresten sjukt snygg! Och nu bär det av till Prinsen för att fira gymnasiet med familjen.

So long!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits